söndag 18 december 2011

Födelsedagens 16 böcker.

Min födelsedag resulterade i 16 böcker. Förutom de från Linköpingshelgen som jag nämnt i tidigare inlägg så fick jag även böcker av min syster och svärföräldrar:

Syster:
Spöa döden av Josh Bazell
Nick och Norahs oändliga låtlista av Rachel Cohn och David Levithan
Dinosauriens fjädrar av Sissel-Jo Gazan
Extremely loud and incredibly close av Jonathan Safran Foer
Jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl och Kinna Gieth
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon

Alla uppsnokade från min adlibrisönskelista som hon har tillgång till.


Svärföräldrar:
Påven Johanna av Donna Woolfolk Cross
Samt ett presentkort från adlibris som jag redan använt på en bok om smärta till min sista kurs. Boken var stor och dyr så presentkortet kom väl till pass! Har ju redan tillräckligt med läsböcker ;)!






Jag har en del att läsa så det räcker 2012 med. Har insett att jag får se till att läsa de böcker jag har innan jag skaffar nya... 
Nu har jag ett helt hemmabibliotek som bara väntar på att få upptäckas!

2 kommentarer:

  1. Härligt med så många böcker i födelsedagspresent :-).

    SvaraRadera
  2. Det var det verkligen ;)!

    SvaraRadera