onsdag 16 november 2011

Välkommen till Den Eriksonska Bokcirkeln

Nu är det dags att ingå i en helig bokcirkel. Medlemmarna för tillfället är jag och min kusin Annie. Bokflugan var först på, men har nu dragit sig ur. Eftersom jag är på sista spurten i min utbildning med tentor och allt vad det innebär och Annie har två småbarn att ta hand om så får vi se hur vi får ihop det. Annies krav på bok var att den skulle vara under 300 sidor. Till slut kom vi fram till att Igelkottens elegans av Muriel Barbery.


Den Eriksonska Bokcirkeln har jag dikatoriskt valt till namn, efter våra mammor och mostrars släktnamn; Eriksson (tog bort ett s för lite bättre effekt). Alla är givetvis välkomna att hänga på läsandet!

2 kommentarer:

  1. Japp nu ska här läsas har redan kommit till sidan 10 inte illa va;)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt =)! Ingen press, här ska njutas ;)!

    SvaraRadera