söndag 2 december 2012

Herregud, jag har hjärtklappning av lycka!!!

Fick ett nyhetsbrev från bokus till min mejl idag. Där kunde man köpa 2 böcker för 299 kr. Jag bestämde mig för att gå in och kika lite vilka böcker som erbjuds. Plötsligt dök namnet Carlos Ruiz Zafón upp. En ny bok som jag inte sett förut poppade upp på rutan; Himlens fånge.

Bild från adlibris.se

Jag fick lite smått spatsmer och blev lite svettig! Jag har ju hållt utsikt efter nya böcker av Ruiz Zafón, men det var ett tag sedan jag kollade så jag missade denna pärla som gavs ut i september. Jag kan inte vänta på att den ska komma i pocket (jag har de andra böckerna i pocket-form så jag ville ha det enhetligt, men nu skiter jag i det för jag måste ha den nu!!) Så nu ska jag beställa den inbunden och jag kommer att räkna sekunderna tills den landar i brevlådan.
I Himlens fånge återvänder vi till De bortglömda böckernas gravkammare och Sempere & söners bokhandlen.

Passade på att beställa en till bok av honom: The Midnight palace. Det kommer att bli en awesome jul!

2 kommentarer:

  1. Åh jag vet jag såg den i bokhandeln för ett tag sedan;) här hemma ligger ängelns lek och väntar tålmodigt på mig;)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill läsa om Ängelns lek snart! Den var också underbar =)!

    SvaraRadera