tisdag 10 september 2013

Får gnälla av mig lite grann.

Adlibris.se har gått och skaffat sig en ny layout och det är ju bra. Förändring är nyttigt och en uppdatering är alltid kul. Om det är till det bättre.

Ärligt talat så föredrog jag faktiskt det gamla hederliga adlibris. Denna blir lite för clean faktiskt. Plus att Mitt Konto är under förändring med som tydligen tar lite längre tid så nu är min önskelista onårbar. Enligt adlibris ska den dyka upp inom kort utan att någon bok har försvunnit, men medan jag väntar så har jag ingenstans att lägga mina denna-vill-jag-läsa-bok. Lösningen får bli en app på min mobil där jag kan skriva upp dem så de inte faller i glömska.

Suck.

2 kommentarer:

  1. Visst är det ett jobbigt problem. Jag satt här i helgen och fick massor av boktips och hade ingen aning om var jag skulle skriva upp dem. Funderar fortfarande på om jag kanske inte skulle lägga dem hos konkurrenten bokus. Bara för att.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också funderat på att börja med bokus istället. I protest ;)!

      Radera