söndag 8 september 2013

Nä, nu lägger jag ner det här!

En andra chans var den inte värd i min ögon. Jag ville verkligen komma igenom Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson, men jag orkar inte! Och är det en sak jag lärt mig av livet så är det att det är för kort för att traggla böcker som man inte känner för innerst inne. Jag har ju hört så mycker bra om denna bok så jag tänkte att jag skulle få känna det alla andra känner över boken, men icke. Jag har tagit till mig Gretchen Rubins tips från The Happiness Project:

Vad som är kul för andra behöver inte vara kul för dig!

Och med de orden går jag raskt vidare med en annan bok som faktiskt får mig att se framemot att få läsa på kvällarna, inte stänga ögonen och somna direkt.

Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar