fredag 10 februari 2012

Legitimerad Sjuksköterska


Den 13 januari tog jag min efterlängtade sjuksköterskeexamen. Tre år slit var över och jag kastades in i sjuksköterskan vardag på en medicinavdelning. Jag har idag gjort min sista hospiteringsdag och på måndag ska jag börja gå själv.

På min underbara examen fick jag en bok av Jenny: [geim] av Anders de la Motte.


Hon hade även virkat(!) en docka av mig som sjuksköterska: Tack Jenny!



Fick även ett presentkort på Bokia av finaste tjejerna Hannah, Petra och Louise! Tack tjejer! Jag återkommer inom kort med vad jag köpte...

4 kommentarer:

  1. Grattis! Och välkommen med i gänget!
    H. kollega

    SvaraRadera
  2. Om än lite sent: Grattis!! Jag har två långa år kvar på min ssk utbildning. Var har du fått jobb?

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket =)! Jag jobbar på en medicinavdelning. Inriktning gastro, endokrinologi och hematologi. Ganska tuff avdelning, men man kommer in i det mer och mer ;)!
    Två år går ju fort! Jag tyckte alla tre svischade förbi =)! Kämpa på!

    SvaraRadera