måndag 20 februari 2012

Tack för presenten!

Vill tacka de fina tjejerna Hannah, Petra och Louise för presentkortet på Bokia. Jag visste precis vilken bok jag ville ha, men såklart har vi inte så fett utbud på Bokia här i min stad, så jag sökte efter fiskelycka i Halmstad.

Jag trädde i butiken en mulen, kall lördag med ögonen på helspänn. Jag skannade hylla efter hylla på jakt efter Boken med stort B. Jag ville kolla noga innan jag bad om hjälp så jag inte riskerade att bli besviken då expediten säger att den inte finns  (ville ha kvar hoppet en stund.)

Till slut kom min syster fram och frågade om jag hittade vad jag letade efter. Jag förklarade att jag letade efter en viss bok, en bok som jag spanat in under en längre tid, men som jag inte kunde hitta någonstans och jag får nog ge upp och gå och fråga iallafall...

Men.... så stod den där; rakt framför nosen på mig (självklart):
Världskrig Z: en muntlig historik över zombiekriget av Max Brooks.


Dagen var komplett, fyrverkerier och färgexplosion! Tack underbara tjejer!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hoppas den ger dig många timmars njutbar läsning!
    Mvh Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan kommit en bra bit i den! Jag läser för fullt ;)!

      Radera