onsdag 8 juni 2011

Just nu läser jag


Boktjuven av Markus Zusak.
Det var den här boken jag skrev om i inlägget "Lycka i bokhandlen". Jag blev lite snål och lade tillbaka denna på hyllan men i kassan sa sedan den fantastiska kassörskan att det var "Tag-4-betala-för-3-pocket-dag" så jag kastade mig tillbaka och hämta denna! Dagens nyheter påstår att det är "en blivande klassiker" så det ska bli en intressant läsning.
Sitter helst och läser på min balkong, där det är mysigt och ljust och min plantor börjar ta sig. Dock är stolarna väldigt osköna för läsning så jag och min sambo funderar på att "mysificera" balkongen ytterligare. Jag får ta lite bilder när det är klart. Har varit och klippt mig och hämtat min supersköna nya pippikofta! Den var liite varm att ha på balkongen, men jag kunde inte med att ta av den. Ikväll vankas prova på dykning och övernattning hos Bokflugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar