söndag 19 juni 2011

Just nu läser jag

Alkemisten av Paulo Coelho.


Efter att ha plågat mig igenom Pilgrimsresan av samma författare ville jag glömma allt med Coelho, men så fick min kusin mig på andra tankar med sin uppmaning att ge Alkemisten en chans. Så nu ska jag göra detta. Ärligt talat så hade jag tänkte läsa en annan bok, men adlibris har varit sena med sin leverans så jag tar denna i mellan. Men jag ser framemot att läsa den. Den är ju så omtalad så det ska bli kul att se vad alla snackar om!

4 kommentarer:

  1. åh hoppas att du får samma underbara upplevelse som jag fick;)

    Nyfiken på vad du tycker

    Annie

    SvaraRadera
  2. Det var dig jag syftade på i inlägget ;)! Den ska bli jätteintressant att läsa!

    SvaraRadera
  3. Veronika bestämmer sig för att dö, är min ABSOLUTA favorit av Coelho! Fann Alkemisten lite sisådär :)

    SvaraRadera
  4. Hm, det är som de säger; Smaken är spm baken ;)!
    Jag har funderat på att läsa "Veronica.." också! Har en annan bok av honom hemma som heter Brida. Får se om jag vågar mig på den =)!

    SvaraRadera