onsdag 22 juni 2011

ÄNTLIGEN!

Beställde böcker från adlibris för en och en halv vecka sedan. De hade inte skickats i förra veckan som jag hoppades på, men i söndags (!) fick jag ett mejl som sa att  de äntligen var på väg. Hade slaviskt kollat mobilen i tre dagar för att se om min sms-avisering hade anlänt, men icke. Så idag på väg hem från jobbet höll jag, i mitt huvud, på att formulera ett mejl till dem för att klaga. Men se när jag kom hem så låg det ett vackert papper som sa att mina böcker ligger hos posten på ica (väldigt typiskt dem att skicka brevavisering trots att jag har specificerat att jag vill ha sms!).

 Här är böckerna som jag har beställt:


Señor Peregrino av Cecilia Samartin
Drömhjärta av Cecilia Samartin

Har läst att Señor Peregrino i samma klass som Vindens skugga, så den ska bli kul att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar