torsdag 2 juni 2011

Present i min smak!

Jag hade igår mitt opponentskap ihop med min uppsats-buddy. Vi hade verkligen gått inför att göra ett bra och trevligt examinationsseminarium och vi lyckades faktiskt! Fick en superbra bedömning och vi var helnöjda! 
Efteråt fick jag ett paket av min kära syster som innehöll den här älsklingen:

Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami!

Min syster har tillgång till mitt adlibriskonto med tillhörande och flitigt växande önskelista. Väldigt smidigt om jag ska få en present för då går hon bara in och betar av listan! Det är ju böcker som är den bästa presenten! Dock har jag gett mig själv en present med eftersom jag har avslutat Termin 5 på sjuksköterskeutbildningen, men det blev ingen bok faktiskt, utan en mysig pippikofta ;)!

2 kommentarer:

  1. Åh vilket spännande namn den boken har;) mycket nyfiken på att läsa om vad den handlar om;) och ett sådant där konto ska jag också skaffa mig...
    Massa kramar på dig kusin

    SvaraRadera
  2. Väldigt bra konto =)! Ja, den ska verkligen bli intressant! Den är supertjock med ;)!

    SvaraRadera